نخستین کاروان زائران عمره‌گزار ایرانی با بدرقه مسئولان حوزه حج و زیارت از فرودگاه امام خمینی(ره) عازم مدینه منوره شد.
‌در آیین معرفی مدیر جدید موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما افتخار سربازی رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را با هیچ موردی عوض نمی‌کنیم، مهم‌ترین افتخار را نشاندن لبخند رضایت بر چهره حضرت آیت الله خامنه ای توصیف کرد.
سینمای ایران در سالی که گذشت؛
سینمای ایران با ۱۲۰۰ میلیارد تومان فروش، گیشه سال ۱۴۰۲ را متحول کرد، سالی که سینماهای تعطیل‌شده سر و سامان یافت، اولین سینمای دانش‌آموزی راه افتاد و یک سریال ایرانی، طعم جهانی‌شدن را چشید.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت: طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در ۳۴ بقعه امامزادگان دراین استان همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
نماینده‌ای می‌تواند شایستگی نشستن بر صندلی مجلس شورای اسلامی را داشته باشد که همچون امیر مومنان(ع) بگوید که هنگام تصدی مسئولیت چه داشته و حالا که مسئولیت را تحویل می‌دهد و دوباره می‌خواهد نماینده شود، چه دارد.
انتخاب متنوع ۷ فیلم برای اکران نوروزی سبب شده تا دغدغه‌مندان و دلسوزان، با امیدواری بسیاری سال جدید را آغاز کنند تا اتفاق‌های خوب سینمای امسال با قدرت بیشتری برای سال آینده نیز تکرار شود.
رهبر معظم انقلاب برای شب نیمه شعبان دو عید را برشمردند و مناجات و راز و نیاز با خدا را در چنین شبی یک نعمت بزرگ دانستند.
در حاشیه جلسه هیات دولت؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه رسانه‌های کشور به دلیل استقبال مردم و اصحاب رسانه با هماهنگی بخش های مختلف و وزارت کشور تا فردا - پنجشنبه سوم اسفندماه - تمدید شد.
رئیس دبیرخانه جشنواره بین‌المللی پژوهشی شیخ طوسی از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در مدرسه آموزش عالی امام خمینی(ره) خبر داد.
معاون حج و زیارت:
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از عودت وجوه متقاضیان عمره مفره خبر داد و گفت: از صبح فردا (شنبه) به مدت ۷۲ ساعت تمامی وجوه ودیعه گذاران متقاضی سفر عمره مفرده از سوی بانک مرکزی به حساب آنها مسترد خواهد شد.
وفاداری حضرت ابوالفضل العباس به امام حسین (ع) در دوران زندگی، الگویی برای دوستداران و ارادتمندان به قمر بنی هاشم است تا در عمل ثابت کنند که چقدر پایبند به تعهدات خود هستند.
با همکاری مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم:
رئیس مجتمع فرهنگی آموزشی امام رضا ماداگاسکار از راه اندازی دپارتمان خانواده با همکاری مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم کشور ماداگاسکار خبر داد.
مراسم رونمایی از کتاب‌های تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید، ۵۰۰ پله تا قله و قطعه گمشده اثار غلامعلی علائی در قم برگزار شد.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/2